Prekių garantijos ir grąžinimai

  •  

    Garantijos

    • Visoms www.pardavykla.lt parduodamoms prekėms yra taikomi garantiniai terminai.
    • Iškilus būtinybei, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@pardavykla.lt, arba telefonu +37061164385
    • Garantinio aptarnavimo dokumentas yra sąskaita faktūra, kurią gaunate pirkdami prekes.

     

    Grąžinimai

    Jūs galite grąžinti kokybišką įsigytą prekę per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo dienos

     

    Prekės grąžinimo sąlygos

    • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
    • prekė turi būti nesugadinta;
    • prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, apmokėjimo patvirtinimą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekių grąžinimo dokumentą.

         

    Prekės grąžinimo eiga

    • Norėdami grąžinti prekę užpildykite Prašymą dėl prekių grąžinimo ir atsiųskite jį į mūsų elektroninio pašto dėžutę info@pardavykla.lt.:

     


    Prašymas dėl prekių grąžinimo.doc

     

    • Mes su Jumis susisieksime per 3 (tris) darbo dienas nuo šio Prašymo gavimo dienos ir aptarsime kokią dieną, kokiu laiku ir kaip Jūs galėsite mums grąžinti kokybišką prekę.

     

      Svarbu:

    • Grąžinamas prekes Jūs galite pristatyti patys, arba per mūsų kurjerius. Šiuo atveju už grąžinamų prekių gabenimo išlaidas apmokate Jūs. Gavę Jūsų prekę ir patikrinę ją, pervesime už nupirktą kokybišką prekę sumokėtus pinigus į Jūsų nurodytą banko sąskaitą, neįskaitant kainos už pristatymą. Pinigus mes grąžiname per 7 (septynias) darbo dienas, nuo prekės mums pristatymo datos.

     

    Jeigu gavote ne tą prekę arba nekokybišką ar pristatymo metu pastebėjote pakuotės pažeidimus

    • Šiuo atveju turite kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti laisvos formos aktą dėl šių pažeidimų. Siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti pristatymo dokumente. Tai Jūs turite padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus šių veiksmų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai. Mes tokias prekes kuo greičiau pakeisime tinkamomis arba kokybiškomis.
    • Jeigu mes neturėsime pakeitimui tinkamų prekių, Jums bus grąžinta sumokėta suma už prekes. Pinigai už prekę bus pervesti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.